Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse av previa.se. Genom att använda webbplatsen samtycker du till vår Cookiepolicy.
Bygg upp en väl fungerande organisation för krisarbete. Med oss får ni kvalificerat stöd både innan, under och efter en kris. Välj om ni vill ha tillgång till en telefonjour dit medarbetare och chefer får snabb kontakt med våra krisspecialister. Dygnet runt eller under dagtid, ni väljer vad som passar er.
Genom våra krisstödstjänster får du ett starkt komplement till din egen krisorganisation genom tillgänglighet, stöd, kompetens, bedömning och rådgivning. Att hantera en kris på ett optimalt sätt handlar om att vara väl förberedd och att snabbt vidta rätt åtgärder när krisen är ett faktum.
Ett bra omhändertagande i krissituationer får inte bara omedelbart stabiliserande effekter, utan har också en långsiktigt positiv inverkan på relationen mellan chefer och medarbetare. Previa hjälper till att skapa väl fungerande organisationer för krisarbete och erbjuder kvalificerat stöd innan, under och efter en kris.
Denna onlinekurs ger dig grundläggande kunskap om krisstöd på arbetsplatsen. Du får möjlighet att lära dig mer om lagar och föreskrifter, vanliga krisreaktioner, samt får konkreta tips och råd om de åtgärder som behöver vidtas vid en krishändelse. Vi anpassar utbildningen efter deltagarnas erfarenheter.
Previa erbjuder utökat stöd, tjänster och utbildning för hela företaget och för enskilda medarbetare – både med anledning av omställningar på arbetsplatsen och av att många jobbar hemma.
Här kan du som chef och behörig beställare på ditt företag göra beställningsförfrågan direkt online. Beskriv dina önskemål och behov så kontaktar vid dig för mer information.